23 Mart 2010 Salı

Tutkal ve ip kaseye dönüşünce...

Yıllar yıllar önce, henüz craft işlerine merak saldığım ilk zamanlardı. Annemin kavun şeklinde şipşirin bir şekerliği vardı. Vardı diyorum, ben haklamadan önce. Şimdi adını hatırlayamadığım (sanırım dekupaj tutkalı gibi birşeydi) bir tutkal ve evdeki artık iplerle bu kaseyi yapmıştım. Sanırım yapımını tvde görmüştüm. Tutkalı şekerliğin üzerine bolca sürüp üzerini gelişigüzel iplerle kaplamıştım. Kuruduğunda kaseden kolaylıkla çıktı çıkmasına fakat şekerliğin üzerinde pütürlü bir yüzey oluştu. Onu çıkaracağım derken canım kaseyi çizmiştim hep ve annem çok üzülmüştü.
Ben de kasenin içine yapay çiçeklerle bir aranjman yapıp anneme hediye etmiştim. Çok sevmişti.

Geçen gün kaseyi bulup fotoğrafladım. Bu yıl anneler günü için ne yapacağımı düşünmeye koyuldum böylece. Artık yavaş yavaş hazırlık yapmanın vaktidir. Ben bu kaplumbağa hızımla mayıs ayına kadar ancak yetiştirebilirim çünkü. Umarım sizler de düşünmeye başlamışsınızdır. Keza biraz fikirlerinize başvursam hiç de fena olmaz.
Kocaman sevgilerimle...

1 yorum:

  1. Tiryaki; çok teşekkür ederim. Evet sıradaki çalışmam balon üzerine iplerle avize yapımı olacak fırsat bulabilirsem :)

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails