15 Mart 2010 Pazartesi

Son bir çikolata yiyelim, öyle gideyim :(


:) Sevgili Arzucuğumun (Eylül Bahçesi) 8 Mart dünya kadınlar günü etkinliğinde eşim olduğundan bu kaydımda bahsetmiştim. O kayıtta kendi resimlerimi kullanmamıştım, çünkü benim çektiğim resimler pek kötüydü görüldüğü üzere. Ama bugün birşey farkettim ki o resimde birşey eksik :) Ben paketi açtığımda böyle bir görüntü vardı;
Şipşirin havlum, çantam ve broşum, bir de koccaman entep fıstıklı çikolatam :) Bu çikolatanın benim için anlamı büyük. Bu benim yediğim en son çikolata. Daha sonra malum gribim yüzünden (Hasta olunca çikolatadan tiksiniyorum) çikolata yiyemedim. Eh bu haftada yaza hazırlık moduna girdiğimden ve spor salonuna kaydımı yaptırdığımdan (Gribim geçer geçmez inşallah) birdahaki kışa kadar ağzıma çikolata sürmem pek mümkün görünmüyor. :( Arzucuğuma son bir kez o zevki tatmamda bana vesile olduğu için teşekkür ediyorum. Saygılar, sevgiler, şeker gibi günler...

2 yorum:

  1. oy oy oy kıyamam geçmiş olsun...çikolatasız hayat olur mu hiç:) afiyet olsun tatlım teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. :) Doğru çikolatasız hayat olmaz ama :) Bir süre olacak artık eylülcüm maalesef :)

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails