15 Mart 2010 Pazartesi

Bir kızıl goncaya benzer dudağın...


Craft postlarından önce sizinle paylaşmak istediğim çok güzel bir TSM şarkısı var. Videoyu izlerken "allah allah ben bu yüzü biryerlerden hatırlıyorum" dediğim, dinledikten sonra da sesinin beni mest ettiği kişi Uğur Şahin. Üniversiteden  eski, zor hatırladığım bir yüz. Onunla FB sayfalarında karşılaşmak gerçekten de sürpriz oldu :) Şarkı ise ayrı bir güzellik. Şarkıyı çıplak sesle okumuş. Ritm olarak darbuka vari bir ses geliyor ama, darbuka olmadığına eminim. Birde ara ritimleri tamamen vokal. Bir nevi beat yapmış. Bayıldım :) Yaklaşık 1 saattir "tekrar yürüt"üyorum :) Embed kodu vs. bulamadım. O yüzden link ile paylaşıyorum. Umarım başarılı olur. Bir kızıl goncaya benzer dudağın 

Tabi Facebook hesabı olmayanlar nasıl dinleyecek bu müziği hiçbir fikrim yok :) Youtube'a düşerse tekrar bir ayarlama yaparım.
Bu arada sözleri Melek Hiç'e , bestesi Amir Ateş'e ait olan şarkının sözleri sözleri:

bir kızıl goncaya benzer dudağın
açılan tek gülüsün sen bu bağın
kurulur kalplere sevda otağın
kimbilir hangi gönüldür durağın

her gören göğsüme taksam seni der
kimi ateş gibi yaktın beni der
kimi billur bakışından söz eder
kimbilir hangi gönüldür durağın...

Sevgilerimle...

2 yorum:

  1. bu eser en sevdiklerimden.. ve amir ateşin sesinden canlı dinleme şansına sahipde oldum.. verdiğin kaydı da hemen dinliyorum şimdi sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim senin adına çelebicim. Ben ilk defa dinliyorum ve çok beğendim. Umarım verdiğim linkten dinleyebilmişsindir. Sevgiler bizden :)

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails