9 Mart 2010 Salı

İzdivaç denen sanatsal program !!?!!?


Nerden başlayıp nasıl bitireceğim hakkında hiçbir fikrim olmadan başladım yazmaya. Bir inat uğruna :)
Yaklaşık yarım saat önce "Ersoy bey'in ben şeyi arayacağım" cümlesiyle başlayan olaylar zinciri, sen benim sanatçı kişiliğimi anlayamıyorsunlara kadar gitti işte. Ve şu anda ikimiz de bloglarımıza bu olayı yansıtmakla meşgulüz.
Olay kısaca şöyle gelişiyor:
Beyefendinin bahsettiği "şey" Zuhal Topal'la izdivaç programı. :) Programa katılan yakışıklı azeri Behnam yüzünden bizimki de gaza geliyor işte. Çıkıcam programa diye tutturdu ilk önce. Eh bir çık, ben de o programı arayıp bu adam benimle evli 4 tane de çocuğumuz var demezsemlerden tutun da, ben de çıkar birini bulurumlara kadar. Sonun da tabi iş çığrından çıkıp "kac kisi benim kadar derinleme bakiyor bunlara, ben insana bakiyorum" lara vs. vs. gelişti. Ve sonunda bana "Sen bu işi kavrayamiosun. Bu insanin dogasina dahil,gidip bloguma bende yazcam izdivaci" dedi. Ve gidip yazdı. O her daim kısa ve öz olduğu için onun yazısı benden önce bitmiş. Yazısı burada. Akşam akşam sinirlerimi zıplattı yine :) En nefret ettiğim programlar yüzünden kendimi savunmak zorunda kaldım. Şimdi söyleyin allah aşkına; sizce ben gerçekten yanlış mı düşünüyorum? Yoksa bu canavar sevdicek haklı mı? Ben onun sanatsal kişiliğinden gerçekten anlamamış mı oluyorum bu programlardan hoşlanmadığım için? :)

2 yorum:

  1. Bir gün,siz..hepiniz...benimle ayni noktaya geleceksiniz..Ama bu biraz vakit alabilir,Tarih hak ettigim yere koyacaktir beni..Beni Anlamiyorsun...Cikip yüksek bir yere konulara mutlak hakim bir noktadan bakmalisin...
    Ne demek istedigimi, gerekli alt yapin olustugunda...aaa evet evet...diyiceksin...
    Bak görüceksin...

    YanıtlaSil
  2. Bak hala ne yazıyorsun sen ama. Yahu ben sevmek zorunda mıyım senin dest-i izdivaç programını. Sen aynı noktadan bakıyosun işte. Herkes senin gibi düşünmek zorunda diil sonuçta. Sanatını o kadar çok geliştirmek istiyorsan çık bir parka otur geleni geçeni izle :)

    Ama yok maksat farklı :) Sanat hikaye :)

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails