23 Mart 2010 Salı

Beginner olmuşum ya ben :(

Ortaokulda çok sevgili ingilizce öğretmenim Oya Çapkınoğlu'na (Ki kendisi okuldan ayrıldığı gün eşşek kadar bizler salya sümük ağlayıp gitmemesi için yalvarmıştık) duyduğum hayranlık sayesinde ingilizce en sevdiğim derslerden biriydi. Annem sosyal olmama pek izin vermeyen koruyucu annelerden olduğu için, kurs gibi okul dışı aktivitelerde bulunmazdım pek. (Bi ton kitap sahibi olmamın sebebi bu sanırım) Evde ingilizce eğitim kitaplarım, setlerim, ansiklopedilerim derken ben ingilizcemi kendi kendime epey ilerlettim. O kadar ki üniversitede ilk tercihim ingilizce öğretmenliği olmuştu. Sonrasında makina okurken zorunlu derslerin içindeydi ingilizce ve dersin öğretmeni derslere girmeme gerek olmadığını söyleyerek beni ihya etmişti. Spoiler!!! Sınavlarda kendi kağıdımla birlikte 2-3 kağıt daha yazdığım adrenalin dolu zamanların üzerinden uzun yıllar geçti. Yaz aylarında yabancı turistler ve bazı yurtdışı gezilerinin dışında ingilizce pratik yapacak imkanım olmadı doğal olarak.

Sonuca gelirsek; ingilizcem yerle bir olmuş durumda. Artık tarzanca cümleler kurabiliyorum sadece. Beni yıkan kısım ise geçen hafta gittiğim Sönmezdeki sahaftaki amcanın bana önerdiği stage 1 beginner kitaplar oldu :( Resmen yıkıldım. Yüzüm çarşamba pazarına döndü. Kıpkırmızı kesildim, hakarete uğradım resmen.

Çok büyük yemin ettim. O amcanın karşısına geçip "Bana advanced bir iki kitap verebilir misiniz?" demeden bu işin peşini bırakmaya hiç niyetim yok :(

2 yorum:

  1. bence o amcaya sen bi döner koltukla git ve "bir zamanlar beginner olan fakir ama gururlu bir genç kız vardı ya" diyerek yaptığı terbiyesizliğin cevabını ver :))))))

    YanıtlaSil
  2. hahhaha aynen aynen baharcım. :) Gidecem çok yakında. Şu grammer tekrarım bitsin. Gidicem :)

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails