3 Ocak 2010 Pazar

Immmm krep krep krep



Yeni güne yatak postasıyla(mail kontrolü, bloglarda gezinti vs.) başladım saat 8.00 de. Ve tam 4 saat boyunca kalkamadım yerimden :) Süper bi blog keşfettim, aslında başkalarına göre pek keşif sayılmaz çünkü 100 küsür tane takipçisi olan bir blog. İsmi İğne ile İplik Çok tatlı bir hanımefendinin tasarım, DIY ve daha birçok dopdolu güzel fikirlerle süslü blogu. Bütün blogu taramam 4 saatimi aldı ama değdi. İnanılmaz güzel fikirlerle dolu olarak güne başladım. Midemden gelen gurultular eşiliğinde iki gün önce şu anda hangi blog da gördüğümü hatırlayamadım kusuruma bakmasın arkadaşımız (Rosemary diye hatırlıyordum ama bulamadım) krep tarifini uyguladım. Benim krep hamurumdan daha farklıydı. ben 2 ye 2 ölçü kullanıyorum ve süt tabiiki. Bu tarifte 2 yumurta, 1 su bardağı un ve bolca su var. çok sıvı olarak hazırlanıyo hamur ve yarım kepçe dökülüp incecik tavaya dökülüveriyor. :) E tarif bu kadar kolay olunca ben de hemen hazırladım işte ve ortaya bu görüntü çıktı. Annemle paylaştım tabağımı çünkü yüksek kalorili oldu :) Yağ koymadığım için biraz mayonez yoğurt karışımıyla bol kalorili hale getirdim :) Afiyet oldu. Tıka basa doydum. bu satırları eteğimin düğmelerini açarak yazıyorum çünkü eğilemiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails