16 Ocak 2010 Cumartesi

Keçe Bebek Patiği Yaptım :D


Ve çok şükür bitti :D Ama bi işe yaramadı çünkü Kaancığımın minimini ayaklarına olmadı. Onun için yeni bi tane hazırlıycam. Bu da pasajdaki dükkanıma gidecek haliyle. 1 haftadır bitmek bilmedi. Beni takip edenler az çok bilir artık ne kadar maymun iştahlı ve aynı anda 100 tane iş yapmaya çalışan biri olduğumu. Bitmeme sebebi de bu tabiiki :D Çocuğun doğumgünü geçti ben hala hediyesini bitiremedim. Bitirdiğimde ise acı gerçekle karşılaştım :D Öyle hemen kolay bişi de yapabilirdim yada alabilirdim ama onun için değerli ve özel olmasını istiyorum. Büyüdüğünde bu benim için Fatoş teyzem tarafından yapıldı demeli. O büyüdüğünde ben ünlü bir (İşte burda düşünüyorum bakın :D ne olacağımı bilemedim :) hahhaha) neyse işte ünlü bişi olucam.
Bu şirin papaları Martha'dan buldum, Kaan'a doğumgünü hediyesi ararken. Hem yeni yürümeye başladığı için, hem de ona özel olabilsin diye( ayağına uysaydı eğer ortasındaki beyaz kısma onun küçük bi resmini aplike edicektim.) bu ayakkabılar çok şirin geldi gözüme. Daha doğrusu ev patikleri :D Yapım aşamaları için Martha Stewart size patronu veriyor. Önemli olan ayak hesabını iyi yapmanız. Şahsen ben yapamadım işte. İnternetten bulduğum ayak ölçülerini kullandım. Ama bizim bebeğimiz epey uzun bi bebek(Maşallah) o yüzden ayak uzunluğu tutmadı. Siz mutlaka ölçerek yapın. Ayrıca bu bitmiş hali de değil. İplerini takmadım henüz. Önce zımbayla delikleri açtırtmalıyım. Ama dayanamayıp gönderdim bloga :D Umarım beğenirsiniz. Aaa bu arada Kaancığım ilk doğumgünü davetiyesini de yayınlamak istiyorum. Ay şu şirinliğe bakın. Dişleri bile görünüyor azıcık küçük zombimin :D (Zombiler gibi yürüyor, dengesini sağlayabilmek için. O yüzden zavallım kafasını sürekli biyerlere çarpıyor. Çok şirin çok)

10 yorum:

  1. Kıyamam ben ona tatlım ya :( Güzelcim etsy halt etmiş enfes olmuş patik

    YanıtlaSil
  2. oleey :) beğendiğine çok sevindim ya. Baştan sona stil birinden bunu duymak çok güzel, çok teşekkür ederim canım :) Mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  3. Çok cici olmuş ama patik, ellerine sağlık, neyse daha iyi, elin alışmıştır, Kaan'a daha rahat yaparsın...

    YanıtlaSil
  4. Kaanıda yerler patiğinide:))Varsın kullanmasın süper bir anı olmuş, el emeğinin değeri biçilebilinir mi ya:)

    YanıtlaSil
  5. hihihi banucam ve iğne ile iplikciğim, çok teşekkür ederim güzel yorumlarınıza :D

    Gerçekten elim alıştı. Seri üretime geçicem. Gelen tepkilere bi bakiim. Beğenilirse eğer, bunlardan rengarenk bisürü yapıcam :D

    Belki ilerde iğne ile ipliğin küçük bi bebekleri olur ve ben onlara hediye ederim hihihi. Ne şirin olur dimi :D

    YanıtlaSil
  6. Çok cici olmuş hayatım ellerine sağlık.

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim canım :D

    YanıtlaSil
  8. yapılırken görmüştüm ama bitmiş hali süper olmuş ablacm ellerine sağlık ilerde inşallah bende isterim hala olmak kolay dill :)

    YanıtlaSil
  9. acemi olduğum için ismimi unnutmuşum ben ayca bu arada fatma ablacım

    YanıtlaSil
  10. anaam kujum ayçam napıosun bebikim nasıl şaşırdım bak şimdi :D aşkolsun ayçacım siz hele bi yeğen verin bize bak halası ona neler yapar :D Bu arada bak izleme listemde var nigar hikmet hanımın blogu.

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails