13 Ocak 2010 Çarşamba

Oldu en sonunda oldu :D

Hehehhe Ben de mimlendim sonunda :D Sevgili İğne ile İplik beni hayatımda ilk defa mimledi :D Efenim mimin ne olduğunu sorsanız bilmem :D Bloglardan okuyup anladığım kadarıyla; biri sizi mimlediğinde onun yaptığı ya da yazdığı bişeye cevap veriyorsunuz. İğneciğim postuna masaüstü resmini eklemiş. Sanırım ben de öyle yapacağım. İmam naparsa aynısını yapmak lazım :D (Biliyorum o başka türlüydü de o türlüsü bu yazıya uymaz) Yanlış anladıysam düzeltin beni :D

Gelelim benim masaüstüme efendim :D

Yaklaşık 1 aydır bu masaüstünü kullanıyorum. Alice in Wonderland 5 martta sinemada. Ben de Alice in Wonderland için bir pop up hazırlıyordum. Kasım ayında başladım çalışmaya ama pek fazla ilerleyebilmiş değilim. Çok fazla deneme yanılma yaptığım gibi bir de bu blog ve craft işine daldım. O sebeple zavallı kitap çalışmam bi köşede öksüz gibi bekliyor. Sonra filmin bu afişini bulunca çok sevindim. Cuk oturdu deyim yerindeyse. İlham kaynağı oldu bana. Filmi de o yüzden heyecanla beklemekteyim. Tekrardan Alice projeme geri döndüm. Hazırladığım kitabı paylaşamıyorum maalesef çünkü telif hakları vs. Önce noterde onaylatıp paylaşmam gerekiyor. Yaz başında ham hali bitmiş olursa (allahım hayranım bu iyimserliğime)burdan paylaşırım sizlerle. Gördüğünüz gibi çok bişi yok masaüstümde. Kalabalıktan hoşlanmıyorum pek.

İşin diğer eğlenceli kısmı da başkalarını mimlemek sanırım. Benim seçtiğim daha doğrusu masaüstüsünü merak ettiğim blogcular şöyle;
Stil Direktörü
Kelebek atölyesi
Demeteris
vee
Sesiber

2 yorum:

  1. ilk defa microsoft hesap makinesini masaüstüne kısayol olarak atayan birisini gördüm.

    YanıtlaSil
  2. :D hahhahah başlata basacaksın sonra tüm programlara sonra donatılara sonra hesap makinesine :D çok uzun iş :D

    Sürekli inç çeviriyorum da o yüzden :D ama gerçekten komikti :D

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails