16 Ocak 2010 Cumartesi

Kazaklarım, hepsini ben yaptım :D

Geçen yıl ki örgü maharetimden bu yıl eser kalmadı maalesef. Geçen kış bolca örgü örmüştüm. Sanırım bu yıl yapacak daha fazla işlerim var. O yüzden örgü örmeye sıra gelmiyor. Ben de yahudi esnaf gibi eski defterleri karıştırdım :)
Bu  benim ördüğüm ilk kazak. Model Burda örgünün ilk sayısındandı sanırım. Şimdi çok kolay göründü gözüme ama o zaman epey zorlanmıştım yaparken. İlk defa çift saçörgüsü çalıştım. İpler sürekli yedek şişten kaçıyordu ve ben çıldırıyordum ilmek kaçırınca :D


Bu da ikinci örgü denemem. Hala severek giyiyorum. Aslında kazak değil. Ben bunu tunik olarak kullanıyorum genelde siyah bi taytla. Herkes hazır aldığımı düşünüyordu. Boyunda örmeyi bırakıp elde örmeye başladığım için, örgü daha düzgün oldu. Kocaman yakasını deviriyorum dekolteye doğru. İnanılmaz şık duruyor vücutta. Üstümdeyken fotoğraflamak gelmedi hiç aklıma.(Kendime not; giydiğin zaman fotoğraflamayı unutma) Model yine Burda Örgü'den.
 
Bu da kendi uydurmam süveter. 2. resimdeki kazaktan artan 200 gr. iple ördüm, ipler ziyan olmasın diye :) O kadar çok giydim ki şekli biraz kaydı :D Ama çok şirin duruyor. Özelliklede grinin en yakın arkadaşı pembe ile birlikte giyildiğinde.

Dediğim gibi geçen yıl bu kazaklarla ve birçok aksesuar örgüyle geçmiş. Ama şu anda hayatımda keçe var. Ve ben keçeyle uğraşmayı daha çok seviyorum. Ama elbette örgü, ilk göz ağrım olarak kalacak hep. Stres atmanın en güzel yolu olarak...
Sevgiler ve craft dolu günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails