5 Ocak 2010 Salı

İğne Toplama Procesi :)


Bu şirin şeker kutularını heryerde görmüşsünüzdür. E şimdi ne var bunda Fatma demeyin :) Ben bunları iğne kutusu olarak kullanıyordum. (E tabi bunda da bişi yok). Gelin görün ki çok savruk çalışıyorum her zaman. İşimi bitirip herşeyi topladıktan sonra (Ki bu çok nadir olur :)), ayağıma batan minik çok sivri uçlu iğnelerin acısı canıma tak ettirdi. Ve ben de bu çözümü buldum. Sıkı durun geliyor (asrın buluşu ginger). Bu şirin kız figürlü kapakların altına mıknatıs yapıştırdım :D İşimi bitirdikten sonra, kapağı şöyle bir gezdiriyorum ve voila :D

Zavallı ayaklarım bunu düşünen aklıma minnettar. Ne demişler akılsız başın cezasını ayaklar çeker. Artık durum değişti :) Akıllı başımın sefasını ayaklarım sürüyor :) Craft dolu günler dilerim efendim :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails