8 Ocak 2010 Cuma

Sunshine (Günışığı) Ödülü

Çok sevgili blogger arkadaşım Özdenciğim bana bu sevimli günışığı ödülünü göndermiş. (Ne tatlı tesadüf ki birkaç sinema sitesindeki nickim Little miss sunshine'dır. O muhteşem film yüzünden) Tekrar teşekkür ederim Dendencim. Ben de bu geleneği bozmadan yeni bir zincir halkası ekleyerek, bu tatlı ödülü aşağıdaki 12 blogger arkadaşıma gönderiyorum :)

1- Küçük güller prensesi sevgili Rosamary
2- İlham perilerini hepimizin hayatına başarıyla tutturan sevgili İğne ile İplik
3- Blog dünyasının değerli bloggerlarını bizimle tanıştıran sevgili Maydanoz
4- Çıtı pıtı örgüleriyle sevgili Örgüeli
5- Yaşamın içinden herşeyle sevgili Banuca
6- Şipşirin örgüleriyle sevgili Örgücüoyuncakçınine
7- Bir mimarın gözünden dikiş, moda, tasarım ve diğer güzelliklerle sevgili Lacheen
8- Harika takılarıyla sevgili Sibel
9- Şipşirin ahşap tasarımları ve özellikle bayıldığım matruşkalarıyla sevgili Sergun
10- Birbirinden zarif kurdela nakışı tasarımlarıyla sevgili Nigar Hikmet
11- Ufakşeyler atölyesi ile sevgili HAD
12- Ve son olarak her yaptığı işi merakla takip ettiğim fakat henüz blogunu yayınlamamış olan sevgili Figen Ablama,

aşağıdaki dostluk fermanını, kalbimden gelen tüm sevgi ve samimiyetimle göderiyorum. Herbirinizin yaptığı ve paylaştığı işleri izlemek benim için gerçekten ilham verici. Hepinize teşekkür ederim :)
Not: Bu demek değildir ki ismini anmadığım arkadaşlarımı izlemiyorum :) Sakın alınmayın. Limit 12 kişi olduğu için kısa kestim :) Yoksa hepinizi izlemek ayrı keyif çok sevgili blogger arkadaşlarım :))




4 yorum:

  1. Bloguma hoşgeldin Fatma'cığım.Her zaman beklerim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ayy hem çok sevindim hemde çok utandım:)) Çok teşekkür ederim canımcım zıp zıp zıp zıplıyorum:))

    YanıtlaSil
  3. Fatma hanım ödülünüz için tebrikler,, başarılarınızın devamını diliyorum
    Beni onurlandırdınız dostluğumuzun daim olmasını dilerim,
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. İğne ile İplik; Herzamanki gibi çok şirinsin :D Ben teşekkür ederim. Seni izlemek gerçekten büyük keyif :)

    Nigar hanım; Ödülü gerçekten hakediyorsunuz. Bugün kulaklarınızı çınlattım. Çok sevdiğim bi kardeşimin nişanlısı kurdela nakışı kursuna başlamış. Aklıma sizin yaptığınız muhteşem işler geldi. Hemen isminizi yazdım bir kağıt parçasına. "İşlerini mutlaka görmelisin, Hayran kalacağına eminim" dedim. Çünkü ben gerçekten hayran kaldım. :) Ellerinize sağlık. Ve güzel yorumunuz için de çok teşekkür ederim. Dileğinize katılıyorum. Dostluğumuz daim olsun. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails