14 Şubat 2010 Pazar

Yine telefon kılıfı ve yine keçe :)

 
Vallahi aslında bana bile fenalık geldi bu telefon kılıfı olayından ama bu seferki tamamen orcinal :) Sürfile makasımı yeni aldım. Kolay yollu bişiler yapmam lazımdı mutlaka deneme olarak. Ben de bu keçe çiçek ve kılıfı yaptım. 

 
Bu şeffaf ekran yüzü de oldukça kullanışlı oluyo. Hani bazen böyle mesaj gelirde ay yine bilgi mesajıdır deriz ya. Ama yine de isteksizce bakarız. İşte telefonu hiç kılıftan çıkarmadan bakıp faırlatabilmemiz için düşündüm bunu :) Benim gibi tembeller ve telefon taşımayı sevmeyenler için. :) Ne kadar gereksiz bulsam ve kullanmamaya çalışsam da bu pek mümkün olamıyor. Ben de böyle cicilerle süsleyerek daha bi sempatik gelir de hep yanımda taşırım diye düşünüyorum ama sanırım bu nafile bir çaba. Sevgili arkadaşlarımın bitmez sitemleri devam edecek sanırım; "Fatoş madem kullanmıycaksın nie taşıosun" "huuu nerdesin hatun" "boynuna as o telefonu" "internetten arasam daha kolay bulurum" vır vır vır, dır dır dır.....
Güzel pazarlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails