8 Şubat 2010 Pazartesi

Küpe yaptım rengarenk

 
Bu şirin düğmeleri görür görmez bayıldım. Alışveriş yaparken yanımda sevgili arkadaşlarım Seda, Gülşah ve Ayça vardı. Onlara da istedikleri renklerden aldım.  Eve gelirgelmez ilk dört tanesini yaptım hemen. Kalmış kurdela parçalarını böylece değerlendirmiş oldum. Resimde üç tanesi var. Pembeleri kulağımda unutmuşum :)

 
Bu siyah-beyaz Sedacığımın. Kendisi eş durumundan sahte Beşiktaşlı olduğu için ona bunları hediye edicem. Gülşah için de aynı durum geçerli. (Gülşah ve Seda hem teyze kızları hem de eltiler :) Ve Azar ailesi erkeklerinin tümü Beşiktaşlı olduğundan Gülşah için de siyah beyaz yapacağım. Tabii bir de güzel gelinimiz Ayça var. Onun için de lila rengi aldım düğmeleri, fakat kurdela bakıyorum şimdi ona. En yakın zaman da onunkini de tamamlayıp hediye edeceğim. Umarım beğenirler...

2 yorum:

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails