18 Şubat 2010 Perşembe

Neler buldum neler :)

 
Büyükanne diye başladığım ve sonunda bi rahibeye dönüşen ilk pastel çalışmam :)
Bu şaheserleri bilgisayar temizliği sırasında buldum :) 5-6 yıl önce okula dönme krizlerimden birinde resim okumaya karar vermiştim. Sınava falan hazırlanmıştım epey. Eskiz falan çalışıyordum. Hatta çok sevgili bir arkadaşımdan birkaç ders de almışlığım vardır hani :)
Bu da ilk soyut çalışmam :)

Sonrası malum tabii işte. Sınava kayıt yaptırdığım halde girmedim. İlk üniversite sınavına da girmemiştim liseden mezun olduğum yıl. Ne düşünüyorum o zamanlarda bilmem ama sıkıntıya gelemiyorum demekki. Hatırlıyorum o sabah. Annem dio ki, hadi kızım kalk sınav var. Ben gözümü bile açmadan "Girmiyorum sınava falan" dedim. Kadıncağız hiçbişi sölemedi :) Sevmedim sevemedim şu sınavları. Benim zekamı 100 soru mu belirleyebilir 120 mi? Neyi belirliyor ki sınavlar. Adam 5 yıl benimle yaşasa anlayamaz zekamın ne derecede olduğunu yada anlama kabiliyetimi veya beynimin hangi tarafının ne oranda çalıştığını. 

 
Bu da son yaptığım ve bir daha pastele elimi sürmediğim resim.

Sonuç olarak işte bugündeyiz. Şu anda herşeyden neden bu kadar çok çabuk sıkıldığımı düşünmekteyim. Sanırım bu yüzden bir kariyerim yok. Çünkü hiçbirşey benim ilgimi uzun süre çekemiyor. Ve nasıl bi özgüven/salaklıksa bu beğenmediğim, zevk almadığım, mecburiyetten dolayı olan hiçbir şeyi yapmıyorum. Bu iyi birşey mi tartışılır. :) Ama ben böyle gelmişim sanırım böyle gideceğim :)

Sanat dolu günler dilerim. Sevgilerimle...

7 yorum:

  1. Annemde benim eski resimlerimi saklıyor biliyor musun? Ortaokuldaki öğretmenim Picasso olabileceğimi söylemiş ve bizim akıllılar beni teşvik etmemişler, zorla yönlerdirme olmasın diye. oysa kendime güvenim gelirdi. Neyse nerden aklıma geldiyse turizm okudum ve neyseki öğretmenliğini okumuşum, mesleğimi çok seviyorum. ama alanı farklı olabilirdi

    YanıtlaSil
  2. Ya süper bişi. Resim yeteneği olan insanlara hayranım ben. Benim yok açıkçası. Olmasını isterdim. Ikınıp çalışıp yapabildiğim bu işte :D Hangimiz doğru eğitimi aldık ki Özdencim? Ben istemeye istemeye makina okudum. O kadar isteksizdim ki 2 yıl rötarla mezun oldum :) Başta güzel havalı gelmişti kocaman üniversal masalar T-cetvelleri, rapido kalemleri, Autocad falan ama, dediğim gibi işte maymun iştahlılık var biraz. Ne birazı hem de çok :) Turizm harika bi meslek bence. 1-2 yıl boyunca bi otel işlettim çok eğlenceliydi. Birçok insanla tanıştım. Fakat öğretmenliği de kendisi gibi eğlenceli midir bilmem :) Ama öğretmenlik güzeel bir meslek bence. Tahammül sınırın yüksekse tabii :) Mesleğini sevmen çok güzel bişi bence. İşini severek yapan insanlara saygım ve sevgim sonsuz. Ha bu arada kartımı aldın mı tatlım? aldıysan yayınlıycam :D

    YanıtlaSil
  3. kendinize haksızlık etmeyin, resimleriniz hiç de fena olmamış bence. ama sanki bunu yeteri kadar isteseniz ve önemseseniz sınava gitmemezlik yapmazdınız diye düşünüyorum.
    zevk almadığınız, çok istemediğiniz işlerrde uzun süre olamamnız ise iyi bir özellik çünkü sevmediği-yapmak istemediği işi somurtarak, başkalarının başına kakarak yapan yeteri kadar insan var...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Emel hanım güzel yorumunuz için :)

    YanıtlaSil
  5. Kartını dün aldım canım. Ama diş acısı çektiğimden aklım pek başımda değildi. Kanal tedavisi oluyorumda. Çok beğendim, teşekkürler. 10marifete baktım başlığını bulamadım oraya ekleyecektim. Bir süredir uğramıyorsun üstelik.
    bence resimlerinde güzeller devam et canın istiyorsa.

    YanıtlaSil
  6. Kartınla ilgili 10marifet dendenaka gelen kartpostallara ekleme yaptım canım

    YanıtlaSil
  7. :) çok sağol Özdencim. Bu aralar ilgilenemiyorum pek blogla ve 10marifetle. Ufak bi sağlık problemi yaşıyorum. Herşey yoluna girer girmez eski blog dolu günlerime döneceğim :) Öpüyorum seni kocaman güzel arkadaşım.

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails