15 Aralık 2009 Salı

Kanaviçe işlemeli yastık kılıfı



Bu yastık kılıfını da 1-2 sene önce işlemiştim. Kanaviçe merakı sardığı zamanlar. İşleyip bir köşeye atmışım öylece. Geçen hafta yaptığım toplu temizlik esnasında buna da el atmamın zamanının geldiğini gördüm. Yeşil tül kurdela aldım. Evdeki kanaviçe kumaşıyla, önüyle aynı ebatta arka kapak yaptım. İki parçayı arasına kurdelayı alarak kenardan 1 cm kadar diktim. İç kenarlarına atmasın diye sürfile de yaptım tabi. Ve işte bu yastık çıktı ortaya. :) Ortasında "Je pense a toi" yazıo. Seni düşünüyorum demek Fransızca. Bunu işlerken sevgilim yurtdışındaydı ve ben gerçekten de onu düşünerek işledim bu yastık kılıfını. Model DMC Kanaviçe dergisinden sanırım 2. sayısıydı. Artık iplerle işlemiştim bunu. çünkü çok fazla renk var ama bütün renklerden azar azar gerekli. O yüzden yeni ipler almak yerine, eskilerden elimde kalan renkleri uydurmayı daha uygun buldum. E devir ekonomi devri malum :) Ha tabi birde içine astar yapıp doldurdum. İlk yaptığım astar büyük geldi. İlk denememdi çünkü :) Ama öğrendim artık. Astar dış kılıftan en fazla 0,5 cm büyük olmalı.

2 yorum:

  1. Planlarım arasında yakın zamanda kanaviçe yapmak var. Hatta etaminler bir halamdan, ipler diğerinden temin edildi bile.

    YanıtlaSil
  2. :) DenDenAk ben bayılıyorum etamin işlemeye. Birçok şey yaptım. Ama hepsi sandıkta. Boş bir günümde açıp fotoğraflayacağım hepsini. Harika panolar işledim. Genelde DMC dergisinden örnekler kullanıyorum. Şemaları çok kolay okunuyor tavsiye ederim :) Bu arada mulineler içinde en kalitelisi de yine DMC. Anchor mulineler çok çabuk tüleriyor :)

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails