7 Nisan 2012 Cumartesi

Eureka!

Efendim bu aralar bendeniz saglikli yasam derdine dustum. İdeal kiloma ulasmak hevesiyle basladim. Ve fakat sonunda bunu devamli bir hayat tarzi durumuna getirmeye karar verdim. Malumunuz yeni cag fazla aktivite gerektirmeyen bir yasam sunuyor. Buna bagli olarak da hareketsiz bir yasam surduruyoruz. Ben de bu durumda oldugum icin hemen bir harekat plani hazirladim kendime. Yaklasik 6-7 ay kadar once asitli iceceklere veda etmistim zaten. Benim icin asil sorun sneak turevleri ve tatli tutkum idi. 2-3 hafta once cips tuketimini sifirladim. Ve bu haftada tum islenmis sekerlerle iliskimi bitirmis bulunuyorum. Diyet yapanlar sunu cok iyi bilirki, ara verilen zararlilar bir sure sonra bagimlilik gelistirmisiz gibi geri gelirler. Ben de bir mantik gelistirdim. Eger onun yerine baskasini koyarsam geri donemez. Buna bagli olarak; tum zararlilar koltuklarini saglikli besinlere birakti. İlerleyen zamanlarda gelismeleri ve neyin yerine neyi getirdigimi buradan detaylica anlatacagim. Ustteki resme gelecek olursak da (gelmemeyi tercih ederim, aklima geldikce agzim sulaniyor), arkadaslarimla duzenledigimiz ev kadinlari gununden. Eski geleneklere siki sikiya bagliyizdir. Ayda bir birbirimizi gorup, hem birazcik dedikodu yapiyoruz hem de ekonomi :) Bu resmi ekleme sebebimse kendime ve size birseyi hic unutmamacasina anlatmak. Soyle ki; vay efendim diyetteyim hicbirsey yiyemem gibi laflar kendinizi strese sokmaktan baska hicbir ise yaramaz. Benim tabirimle herseyden ufak ufak coplenmek ise beyninize su mesaji gonderir; ey sevgili vucudum goruyorsun iste ne istersen yiyebilirsin. Hic stres yapma. :) Ben ve sevgili vucudum bu anlasmayi seve seve imzaladik. Simdi daha canli ve guzel gunler yasiyoruz. Bu guzel bahar aylarinda hepinize cok cok saglikli gunler dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails