19 Mayıs 2010 Çarşamba

Bir küçücük askercik varmış...

Onun adı Berhan Çağlıyanmış... :D Çok şükür sonunda askerimiz sağ salim geldi. Geçirdiği değişim şu aralar kafamı kurcalamakla birlikte, emin de olamıyorum. Çünkü henüz yüzyüze konuşabilmiş değilim. Bu askerlik denen olayın ne menem bir şey olduğunu sanıyorum az da olsa anlayacağım Berhan sayesinde. Erkekler hep anlatırlar ya bitmez tükenmez askerlik hikayelerini, bizimkinde henüz öyle bir girişim göremedim ben. Bugün 3. günü gelişinin. Sanırım performans beklemek için biraz erken. Ve yine sanırım, bir-iki ay sonra ben bu yazıyı okuyup allah beni nasıl biliyorsa öyle etsin, şom ağızlı ben diyeceğim. :) Ama şu anki durum şu; bebeğimin içine uzaylı girmiş. Böyle bir durgunluk, sakinlik, akıl alır gibi değil :) Acaba herkese mi böyle oluyor, bilmiyorum. Umarım aranızda "askerden yeni gelmiş adam nasıl olur?" sorusuna cevap verebilecek arkadaşlar vardır. Yoksa kuzumun başının etini yemeye devam edeceğim;
-Ya kanka vallahi sana bişi olmuş.
-Ya yok kızım iyiyim, normalim.
-Ya yok yok, sen çok durgunsun
-Askerden yeni geldim ya, ondandır
-Nerde benim eski bebişim :( hiç eskisi gibi diilsin Berhan ya.
-................................................ oldu mu? Rahatladın mı?
-ehhehehehe

:D İşte durum bu. Bakalım bir de canlı göreyim. Ne olmuş kuzucuğuma. Askerlik gerçekten adamı nasıl değiştiriyormuş anlamaya çalışayım.

Haberlerinizi bekliyorum şekerler. Bol gülücüklü günler dilerim :D


3 yorum:

  1. Gözün aydın :)) Benim kuzen askerden geldiği zaman "Boşluk oluşuyor yapacak iş bulamıyorum haliyle konuşacak şeyde yok" diye 6 ay dolanmıştı etrafta...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :D
    Eyvah eyvah 6 ay çok yahu. Sonra düzeldi ama dimi? eski halini aldı gene? dimi? :(

    YanıtlaSil
  3. hayırlısıyla gelmiş çok şükür, yaptıkları bölgeye, bölüme göre anlattıkları da değişiyor ama bir ömür boyu kalıyor askerlik anıları ve arkadaşlıkları - ya da en azından kimisinin diyelim : ) -

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts with Thumbnails